תיקון מחשבים – מה כדאי, ומה לא

קוראים יקרים, לפני שאנו באים לתת לכם קצת 'טיפים' – מה כדאי לתקן במחשב נייד ומה לא, ברצוננו ליידע אתכם שאנו מודעים לכך שכל תיקון מחשבים הוא הוצאה כספית, אך חשוב שתדעו מספר פרטים:

א.      מעבדתו מעסיקה טכנאים מהשורה הראשונה, בעלי ידע ברמה גבוהה.

ב.      החליפים הנרכשים על ידי המעבדה – יקרים.

ג.       הטיפול במחשב נייד דורש ידע ומקצועיות רבה, ולא רק בתוכנה, אלא גם באלקטרוניקה והנדסת לוחות.

ד.       מעבדה של תיקון מחשבים ניידים זקוקה לציוד יקר וחדשני המתאים לתיקון מחשבים ניידים.

תיקון מחשבים – מתי לתקן ומתי לקנות חדש?

הדבר תלוי באיזה מחשב נייד מדובר, מה מצבו באופן כללי, ומה עלותו של מחשב נייד חדש אשר הייתם רוצים לקנות. יש לקחת בחשבון, כי גם אם לא הייתם רוצים לתקן את המחשב, אם נמצא בו חומר חשוב לכם, הרי שיש צורך לגבותו, דבר שכרוך בהשקעה כספית, בנוסף לעלות המחשב החדש. ואם באמת החיסכון בתיקון מחשבים הוא משמעותי ביחס לקנייה, ומצב המחשב באופן כללי הוא סביר – ברוב המקרים אכן עדיף לתקן את המחשב, עם כלי עבודה מתאימים.

ישנם מקרים שודאי לא שווה לתקן את המחשב. לדוגמא, במצב שהמחשב נפגע ממכת חשמל מאוד חזקה, ולמעשה דפקה את רוב רובו של המחשב – את כל הרכיבים שעל הלוח – ובמחשב נייד יש מאות עד אלפי רכיבים, במקרה כזה לא שווה לתקנו בכלל .

תיקון מחשבים – האם התקלה תחזור על עצמה לאחר התיקון?

ברוב המקרים של תיקון מחשבים שבאו אלנו למעבדה, הלקוחות היו מרוצים, ואינם שבים עם אותה תקלה. אנו בודקים היטב את אופי התקלה, וכשיש סבירות שהתקלה אכן תחזור מסיבה כל שהיא, אנו מציעים להחליף את החלק הדרוש.

תיקון מחשבים – האם שווה להשקיע בתיקון של מחשב ישן, כמו פנטיום 3 ומטה?

במידה והמחשב מספק אתכם מבחינת היכולות שלו, כלומר, רק עבור שמירת מסמכים, ומעט גלישה באינטרנט, והמחשב אכן שמור מבחינת המראה החיצוני, ומצב הפלסטיקה טוב, רק אז שווה לתקנו במחיר סביר.

אך אם הייתם רוצים לשדרגו, ולגרום לו לעבוד יותר מהר, רצוי שלא להשקיע במחשב ישן, אלא לקנות מחשב חדש.

תיקון מחשבים – המסקנה:

מחשב נייד שמתקלקל, צריך לבדוק לגופו של עניין – האם כדאי לתקנו. ותמיד כדאי לגשת למומחים בתיקון מחשבים ניידים, שיתנו לכם יעוץ המתאים למצבכם.
scrolling="no" frameborder="0"<br /> style="border:none; width:450px; height:80px">

לקבלת הצעת מחיר