תיקון מחשב

מדוע תיקון מחשב ALL IN ONE שונה מתיקון מחשב רגיל?

מחשב ALL IN ONE משמעו כי מדובר ביחידה אחת הכוללת אך ורק מסך וללא מקלדת, עכבר או כוננים לסוגיהם השונים. כלומר, למעשה מן המחשב לא יוצא אף כבל אחד פרט לכבל החשמל מה שמקל מאוד על עבודה משרדית וביתית כאחד במחשב. יוצא מכך גם כי תיקון מחשב ALL IN ONE אינו דומה לתיקונו של מחשב רגיל עקב מבנהו השונה והוא דורש מומחיות רבה יותר והבנה עמוקה של מבנה מחשב זה. למעשה תיקון מחשב ALL IN ONE מחייב מעבדה מקצועית המתמחה בתחום ובשורות הבאות נסביר מדוע.

Laptoptech מעבדה לתיקון מחשבים המתמחה במחשב ALL IN ONE

Laptoptech הינה מעבדת תיקון מחשבים מהמקצועיות בארץ כאשר בדבר נודע למחשבי ALL IN ONE וזאת לאור הניסיון הרב שנצבר לאורך השנים בתחום זה. אנו מבינים כי מחשבי AIO אינם דומים כהוא זה למחשבים רגילים ועל כן פתחנו מחלקה המתמחה אך ורק בתחום זה. חשוב לומר כי מעבדה לתיקון מחשבים אשר אינה מתמחה במחשבי AIO יכולה לגרום לנזק חמור למחשב ואף להרוס אותו לגמרי וזאת כאמור עקב מאפייניו הייחודים. אם אתם בעלי מחשב ALL IN ONE ונתקלתם בבעיה קטנה כגדולה אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו לייעוץ ראשוני ולאפשר לנו לסייע לכם.

תיקון למחשב נייד האם הוא דומה לתיקון מחשב ALL IN ONE?

רבים נוטים לחשוב כי מחשב AIO דומה למחשב נייד אך האמת רחוקה מכך ועלינו לעמוד על כך גם כאשר מדובר בתיקוני מחשב. מטבע הדברים ממש כמו במחשב נייח גם תיקון למחשב נייד דורש מומחיות שונה מזו של AIO ועל כן מעבדות רבות המתמחות במחשבים ניידים לא יכולים לסייע לבעלי מחשבי AIO. חשוב מאוד לזכור זאת כאשר מחשב הAIO שלנו מתקלקל ועל כן כדאי לחשוב פעמים לפני שפונים למעבדה אשר עיסוקה הינו תיקון למחשב נייד ונייח והיא אינה מתמחה במחשבי AIO.

תיקון בעייות במאוורר

תיקון בעייות במאוורר החלפה או תיקון

החלפת מסך במחשב נייד – דוגמא למומחיות מעבדת Laptoptech

אחת הדוגמאות המובהקות להבדלים בין מחשב נייד לAIO הוא החלפת מסך במחשב נייד אל מול תיקון מסך במחשב AIO. מכיוון שמחשב AIO בנוי אך ורק ממסך אזי ברור שמדובר בפרוצדורה אחרת לגמרי מאשר החלפת מסך במחשב נייד וזאת מן הטעם הפשוט שלא ניתן להחליף את מסך המחשב של AIO אלא יש לתקנו לגמרי. זוהי דוגמא אחת מני רבות המסבירה מדוע מומחיות בתחום זה כה חשובה.

גאוותנו – שירות המחשבים שלנו

אכן מעבדת Laptoptech צברה מומחיות ומקצועיות רבת שנים בתחום מחשבי הAIO אך לטעמנו אין בכך די ועל כן אנו שמים דגש מיוחד על שירות מחשבים. שירות מחשבים לתפיסתנו משמעו לא רק מקצועיות אלא גם הקשבה ללקוח והתייחסות אליו בכבוד וזוהי הסיסמה אשר מלווה אותנו לכל אורך הדרך. אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה בין אם מדובר על מחשבי AIO ובין אם מדובר על מחשבים נייחים וניידים ואנו נעשה הכול בכדי לסייע לכם ולהחזיר את מחשבכם לתצורתו הרגילה.

לקבלת הצעת מחיר