תיקון אייפון

נשבר המסך?

כשיש שבר במסך – הדבר דורש אבחון שאין נזקים נוספים. אם אכן יש צורך רק בהחלפת המסך, הדבר ניתן לתיקון על ידי טכנאי לתיקון מוצרי אלקטרוניקה, המתמחה בתיקון מכשירי IPHONE מקוריים של חברת אפל.

נשפך מים על האייפון?

אם נשפך מים או כל נוזל אחר על מכשיר האייפון, ולאחר שנסיתם דרכי ייבוש שונים – הדבר לא צלח והמכשיר אינו נדלק, כנראה שיש בעיה במגעים. פנו אלינו לתיקון אייפון ואנו נתקן זאת במקצועיות רבה.

המכשיר אינו נטען?

במידה והמכשיר אינו נטען, הדבר יכול לנבוע משתי סיבות. 1) פלג הטעינה אינו פעיל. 2) תקלה בלוח אם. הדבר דרוש אבחון מקצועי וזהירות רבה.

החלפת כפתור הדלקה

במידה וכפתור ההדלקה הפסיק לפעול (דבר שלא מצוי כל כך), או נשבר, ניתן לתקן זאת במעבדתנו. החלפת שקע כניסת האוזניות שמע שקע כניסת מתח האוזניות עלול להינזק מסיבות שונות: 1) בלאי טבעי הנעשה על ידי שימוש רב. 2) נפילת המכשיר לרצפה במיקום המדויק של כניסת שקע האוזניות. 3) חדירה של נוזלים לכניסת שקע אוזניות. תיקון צלצול האייפון אם מכשיר האייפון אינו מצלצל, דבר ראשון וודא שאינו מכובה בהגדרות. אם אכן התקלקל הצלצול, כנראה שיש קצר ברכיב הצלצלן, או בלאי של חלק הרכיב – על ידי שימוש מרובה. שיחזר הגדרות האייפון מתי נבצע שיחזור למכשיר האייפון? 1) מידה והמכשיר עובד מאוד לאט. 2) המכשיר אינו מגיב בצורה נכונה. 3) מותקן במכשיר האייפון תוכנות מרובות בעלות וירוסים. אם אכן אנו רוצים לבצע פירמוט – נזכור לגבות את המידע החשוב לנו. נשבר הפלסטיקה? אנו מבצעים החלפת כיסוי פלסטיקה למכשירי האייפון. במידה וכיסוי פאנל האחורי או הקידמי נשברו, יש צורך בהרכבת כיסוי חדש. גיבוי מידע ממכשיר האייפון מתי נצטרך לגובות את המידע שבמכשיר? 1) כאשר אין באפשרות להוציא את המידע. 2) כאשר המכשיר לא מזוהה בהתקנים שבמחשב. 3) כאשר המכשיר התקלקל, ואנו לא מעוניינים בתיקונו. פריצת מכשיר אייפון נעול מתי יש צורך בפריצת מכשיר נעול? 1) במידה והמכשיר נקנה בחו"ל, ואינו מתאים לתקן הישראלי, כאן יש צורך בפריצת המכשיר לביצוע ההתאמה. 2) המכשיר נעול משום ששכחתם את הסיסמה. (במקרה זה יש צורך בידע רב לביצוע הפריצה).

החלפת מצלמה במכשיר IPHONE

אם מצלמת מכשיר אייפון אינה פועלת כלל, או שעובדת רק חלקית, פנו אלינו ואנו נתקן זאת עבורכם. כמו כן, במעבדת לפטופטק תוכלו למצוא כל סוג של תיקון מחשב נייד.

לקבלת הצעת מחיר