תיקון MACBOOK AIR

תיקון  MACBOOK AIR
החלפת מסך למחשב נייד MACBOOK AIR – במידה והמסך נשבר במקבוק אייר שלך,
יש צורך בהחלפת המסך קומפלט- במקרה זה יש צורך בפירוק מורכב של המסגרת מסביב למסך לצורך ביצוע עבודה זאת דרוש ידע וניסיון גדול במעבדתינו מבצעים החלפת מסך למחשב נייד MACBOOK AIR בכדי לבצע עבודה של החלפת מסך למקבוק אייר יש צורך להביא למעבדה את המחשב נייד למשך תקופה שך 20 יום בכדי להעריך את הנזק ולהזמין את החלקים הנדרשים לביצוע עבודה זאת של תיקון והחלפת מסך חדש למחשב נייד MACBOOK AIR .

החלפת צירי מסך למחשב נייד MACBOOK AIR
בכדי לבצע עבודה זאת יש צורך בפירוק מלא של המסך והמסגרת שסביב למסך עבודה זאת דורשת מקצועיות וזמן לבדיקה והמשך טיפול כ20 יום בערך, לרוב כשנשבר הצירים של המסך ביחד עם זה יש עוד תקלות ובדרך כלל הגורם לשבר בציקים זה או בלאי טבעי או כתוצאה מנפילת המחשב לריצפה משמעות נזק פיזי וכתוצאה מכך זה מלווה בתקלות נוספות כגון שהדיסק קשיח או הלוח אם יכולים להפגע וכך יש צורך להחליף גם את הדיסק הקשיח או את הלוח אם.

החלפת דיסק קשיח למחשב נייד MACBOOK AIR
חשוב לדעת! במחשבי MACBOOK AIR הדיסק קשיח זה לא דיסק קשיח רגיל, אלא דיסק קשיח בגודל 1.8 הדיסק קשיח בשיטה מיוחדת למק בוק אייר ולכן יש צורך אך ורק בדיסק קשיח כזה.

לנו יש דיסקים קשיחים 1.8 למחשבי מקבוק אייר MACBOOK AIR , בכדי להיות בטוחים שיש לנו במלאי יש צורך לברר זאת מראש לפני שמגיעים למעבדת שלנו.
מתי צריך להחליף דיסק קשיח לMACBOOK AIR ?
במקרה שהמחשב נייד נפל לריצפה והמערכת הפעלה לא עולה ,או במידה והמשב נייד נבדק ונמצא שהדיסק קשיח פגום.

הוספת זיכרון למחשב נייד MACBOOK AIR במחשבי מקבוק אייר לא ניתן לשדרג או להוסיף זיכרון הסיבה לכך זה שפשוט הזיכרונות יושבים ממש על הלוח אם ולא במצב שאפשר לשלוף אותם ולהכניס במקומם חדשים או להוסיף על הקייים.

החלפת לוח אם- לפעמים מסיסות מסוימות לא ניתן לתקן את הלוח אם ןיש צורך בהחלפת לוח אם חדש אנו במעבדה מחליפים לוחות אם למחשבים ניידים מסוג מקבוק אייר,העבודה בהחלפת לוח אם למחשב נייד MACBOOK AIR –צריכה לעשות בצורה מקצועית תוך כדי זהירות רבה שלא לפגוע בשאר רכיבי החומרה

החלפת מקלדת – במידה והמקשים במקלדת נשברו או שיצאו מהמקום יש אפשרות לתקנם או להחליף לגמרי את כל המקלדת במחשב נייד MACBOOK AIR במידה ושפך מים קפה תה או קולה על המקלדת של המקבוק איר יש צורך לרוב בהחלפת המקלדת קומפלט

החלפת כניסות -USB  בחשבי מק יש יציאות. USB  במידה ואחת היציאות לא תקינות מקצרות או שנשברו יש אפשרות שאנו במעבדה נתקן או נחליף אותם לחדשים מיוחדים עבור MACBOOK AIR

החלפת שקע טעינה- במידה ושקע הטעינה במחשבי MACBOOK AIR  לא תקין נשבר או שמקצר או לא מטעין את המחשב יש לנו אפשרות במעבדה להחליף את השקע טעינה בלבד בצורה מקצועית ביותר.

מטען למחשב נייד MACBOOK AIR  – אנו מוכרים ספק כוח מקורי למחשבי מקבוק איר

סוללה למחשב נייד MACBOOK AIR –  בטריה

לקבלת הצעת מחיר