שומרים על המידע שלכם

הטכנולוגיה המתוחכמת הביאה אותנו למצב בו כל המידע החשוב ביותר נמצא על המחשב שלנו. העבודה, התכתבויות, זיכרונות מצולמים ועוד אינפורמציה שונה שנאגרת במחשב שלנו.תיקון מחשב נייד ברמת רכיב

החשש הגדול ביותר לאבד את כל החומר הנ"ל מופיע כאשר המחשב מפסיק לעבוד ואנו חייבים לשלוח את הנייח או הנייד לטכנאי מחשבים.

לנהל כמות מידע דיגיטלי

השיטה הטובה ביותר בכדי לא לאבד את כל העבודה והזיכרונות שלנו, היא לגבות את המחשב, גיבוי הנתונים, למעשה הוא יצירת עותק של התכנים החשובים שלנו על קונן חיצוני או און ליין כמו תוכנת ענן למשל. כך שאם הנתונים יאבדו מסיבות שונות תמיד תוכלו לשחזר את המידע החשוב והרגיש עבורכם. תוכלו לראות בקובץ שאלות ותשובות את כל הדרכים בהן ניתן לבצע גיבוי למחשב.

שומרים על המידע שלכם

גם אם עוד לא גיביתם את המחשב שלכם, אנו יכולים להציל את המידע החשוב שלכם לפני תיקון או פירמוט המחשב הנייד או הנייח. גם אם המחשב שלכם זקוק לפירמוט, הסירו דאגה מלבכם, כאשר אנו מתקנים מחשבים אנו מגבים את כל המידע לפני הפירמוט.

שחזור מידע מדיסק קשיח

דיסק פגום היא אחת התקלות הנפוצות ביותר במחשבים ניידים ונייחים, הדיסק הקשיח עליו יושב כל המידע שלנו יכול להישרף או להתקלקל בוואט אחת וכל המוזיקה, סרטים, תוכנות, מסמכים יושבים בדיסק הנ"ל.

הבעיה שדיסק קשיח לא ניתן לתיקון. אך אם יש לכם חומר חשוב על המחשב שאתם חייבים לשחזר במעבדה שלנו- לפטופטק טכנאי מחשבים יוכל גם לשחזר מידע מדיסק קשיח פגום.

לכל שאלה או התייעצות אתם מוזמנים לפנות לפורום שלנו באתר, להשאיר פרטים בטופס המיועד ונחזור אליכם במהרה.

שירות ייחודי ללקוחות לפטופטק לתיקון מחשבים ניידים שירות איסוף מבית העסק או הבית

 

 

לקבלת הצעת מחיר