מעבדת תיקון מחשבים

logo-laptoptec-906px

03-677-3383

כשבוחרים מעבדה לתיקון מחשבים, יש ללכת אל מקום שמעסיק רק טכנאים מנוסים ומביא שם טוב בשוק המחשבים. כמו כן, אם אתם מחפשים לקנות חלקים למחשב שלכם בעקבות התיקון, בדקו שאתם לא משלמים ביוקר.

שירות אדיב וייעוץ מקצועי

פעמים רבות, כשמגיעים אל מעבדת תיקון מחשבים, נתקלים באנשים שיכולים להיות אמנם מקצועיים, אך בכל מה שנוגע אל חווית השירות הם נכשלים בגדול. לכן, אם חשובה לכם חווית השירות ואתם מעוניינים גם להגיע אל מקום שתשמחו להביא את המחשב שלכם אליו בזמן תקלה, הגיעו אלינו ותמצאו בדיוק את מה שאתם מחפשים. אצלנו לא תשלמו ביוקר על חלקי מחשב, כשגם אם נשרף לכם כרטיס המסך אנחנו נספק לכם אחד חלופי במחירים זולים ביותר.

btn1ty

contactus_03

תקנו את המחשב בהתאם למטרה שלכם, ואל תשלמו ביוקר

לא כדאי לשלם ביוקר אצל מעבדת תיקון מחשבים כאשר מבצעים תיקון. כיום אין צורך לשלם סכומי כסף רבים על מנת ליהנות ממחשב תקין, וזאת בין היתר בעקבות המחיר הנמוך של המחשבים הניידים. כמו כן, רבים מהאנשים משתמשים בסמארטפון שלהם על מנת לקרוא מיילים ולשחק משחקים, כך שרמת התקלות במחשבים האישיים הולכת ופוחתת. עם זאת, רבים עדיין משתמשים במחשבים ניידים וצריכים שהם יישארו תקינים עבורם.

מעבדת תיקון מחשבים

תיקון בעיות במאוורר החלפה או תיקון

חלקי מחשב במחירים נוחים

לעיתים לקוחות מגיעים אל מעבדת תיקון מחשבים לאחר שקרתה תקלה קריטית באחד מחלקי המחשב שלהם. עם זאת, גם אם ישנה תקלה בכרטיס המסך או בזיכרון של המחשב שלכם, ניתן להחליף אותם לחדשים במחירים שלא יהיו יקרים. ישנן מעבדות לתיקון מחשבים שגובות מחירים מעל הממוצע על מנת להרוויח על גבם של הלקוחות התמימים, כשממקומות כאלו כדאי להתרחק.

אל תתפשרו על מעבדת מחשבים לא מקצועית

מעבדה לתיקון מחשבים חייבת להעסיק אנשים מקצועיים בלבד. גם אם מדובר במקום שמוכר מחשבים או מוצרי טכנולוגיה שונים, על האנשים להיות אדיבים ולקבל את האנשים ברוח טובה. לעיתים שירות גם יכול לעלות כסף, אך במידה והדבר חשוב לכם לא כדאי לוותר עליו. המקצועית כמובן היא בראש ובראשונה, וממקומות לא מקצועיים יש להתרחק.

fixingplace

 

למה לבחור בנו?

  • אחריות 90 יום לאחר התיקון
  • ציוד וידע מקצועי לתיקון כל סוגי המחשבים
  • חסכון בכסף
  • איסוף מבית העסק

הצוות שלנו

הצוות שלנו מורכב ממומחים מוסמכים בתחום המחשוב. באמתחתנו מאות לקוחות מרוצים וניסיון של שנים בתחום. אצלנו בלפטופטק תקבלו לא פחות מהשירות הטוב, האמין והמקצועי ביותר הקיים כיום בשוק.

אנו מבטיחים ללקוחותינו שקיפות מלאה ואחריות הכוללים שמירה על סטנדרטים גבוהים של חלקי חילוף וציוד מהמתקדמים ביותר.

בלפטופטק אתם לא צריכים לצאת מהבית או המשרד! צרו קשר ושליח שלנו יגיע לאסוף את הנייד התקול.

לקבלת הצעת מחיר