כל מה שרציתם לדעת על תיקון מסכי מחשב

המחשב שלנו הוא היום השער שלנו לעולם, אנו גולשים דרכו ברשת, צופים במדיות שונות, מתקשרים עם אחרים, עובדים, ומשחקים. המחשב בנוי מחלק שהוא התוכנה כמו מערכת ההפעלה, וחלק החומרה שעליו רצות התוכנות השונות. לעיתים נופלת תקלה באחד מרכיבי החומרה ואז יכולתנו לפעול באמצעות המחשב נפגמת. על מנת להשיב לו במהירות את הגישה לעולם המרושת והדיגיטלי, יש להפנות את המחשב למעבדת תיקונים מקצוענית שתגיש לנו פתרון מהיר ותתקן את התקלה. אם נופלת תקלה במסך המחשב שלכם יש לטפל בכך במהירות משום שהיא יכולה להתפתח או להשבית כליל את יכולתכם לצפות במדיה ובמידע שהמחשב שלכם קולט. כל מה שרציתם לדעת על תיקון מסכי מחשב וגם החלפת מסך,  סוגי תקלות, דרכי תיקון, עלויות וכדומה, הינו מידע נגיש שינתן לכם במעבדת התיקונים הנבחרת.

תקלות נפוצות

תקלות נפוצות במסך המחשב מתרחשות בדרך כלל עקב שימוש אינטנסיבי ולאורך שנים על מחשב מזדקן, או עקב שינויי תוכנה שמצריכים התאמת רזולוציה לחידוד המראה. בין התקלות הנפוצות הקשורות בחומרה תקולה נתן למנות מנורת מסך שנשרפה לאחר שעות שימוש מרובות לאורך מספר שנים, פיקסלים שרופים, ירידה באיכות התאורה שיוצרת מסך חשוך ועכור למראה, פגיעה פיזית במסך עצמו המתבטאת בשבר פנימי נסתר או בסדק נראה על המסך. כול מה שרציתם לדעת על תיקון מסכי מחשב– במסך LCD, במסך שפורפורת, או OLED, ביחסי ניגודיות שונים, ולפונקתיות שונות של גיימר או מסך כמסך פונקציונלי לעסק, ינתן לכם באופן אינפורמטיבי ושירותי מטכנאי המחשבים המקצועי במעבדת התיקונים האיכותית.

החלפת מסך שבור למחשב נייד

החלפת מסך שבור למחשב נייד

בדיקות התאמה תיקון ושדרוג

כדאי לכם לדעת מהו מסך המחשב שלכם, מהי החברה והמודל הספציפי, משום שלא בכול מעבדה תמצאו את הידע והחלפים לתיקון המסך הספציפי שברשותכם. זה בעיקר חשוב כשמדובר בתיקון מסך של מחשב נייד שלרוב דורש חלפים מקוריים. בחקרית הדגם שברשותכם קחו בחשבון את דגם המחשב אם מדובר במחשב נייד, ואם מדובר במחשב נייח את גדם המסך, בדקו האם הדגם מגיע בשלל גדלים ואם גודל המסך הספציפי שברשותכם מוכלל בקטגוריה. בדקו האם יש למסך אחריות שעודה בתוקף ואם כן הפנו אותו לגורם המתקן לפי תעודת האחריות. כול מה שרציתם לדעת על תיקון מסכי מחשב לכול בעיה ותקלה במסך הפרטי שלכם, בתיקון מהיר ויסודי ובעלות נוחה ומשתלמת, עכשיו דרך שירות זמין ואחראי.

לקבלת הצעת מחיר