זיכרון למחשב נייד

זיכרון למחשב נייד
מתי יש צורך בהוספת זיכרון?

הוספת זיכרון MEMORY למחשבים ניידים ונייחים נעשית כאשר המחשב עובד מאוד לאט, כך שעל ידי הוספת זיכרון הדבר יגרום למחשב – להגיב ולעבוד יותר מהר.

לדוגמא, בכדי שמחשב LENOVO – לנובו – יעבוד יותר מהר, הוא צריך זיכרון גדול, הסיבה לכך היא משום שהמחשב לוקח את המידע הנמצא בו, ומשתמש בזיכרון בתור שולחן עבודה – לאחסן עליו זמנית את המידע. לכך כשאנו חפצים לפתוח כמות גדולה של אפליקציות בו זמנית, דרוש לזה זיכרון גדול יותר; להבדיל מדיסק קשיח, שהוא זיכרון אחסון, שעליו אנו מאחסנים המידע שלנו: מסמכים, קבצים, שירים, סרטים ועוד.

כרטיס הזיכרון מוגבל

לא ניתן להוסיף זיכרון למחשב נייד או נייח בכל כמות, מכיון שהלוח האם לא יכול לקבל כל כך הרבה כרטיסי זיכרונות. בלוח האם יש רק מספר כניסות בודדות ובמיוחד במחשב נייד. כיום כל כרטיס זיכרון מוגבל לכמות זיכרון, הכמות הגדולה שקיים כיום הוא בין 4 גיגה GIGA ל 8 גיגה.

כל סוג מחשב והזיכרון שלו

לדוגמא:

  • מערכת הפעלה מתקדמת כמו VISTA WIN 7 MAC OS X, דורשת זיכרון MEMORY לפחות 2 GIGA ג'יגה. במידה ויש לכם פחות מכמות זיכרון זה, מומלץ מאוד להוסיף זיכרון.
  • מערכת הפעלה WIN XP יכולה להסתפק אפילו ב 1 GIGA ופחות.
  • הוספת זיכרון למחשב נייד 'טושיבה' אינו חובה כלל, אך לפעמים הוא הדבר היחידי שהמחשב שלכם צריך בכדי לעבוד בהרבה יותר מהר ממצבו העכשוי.

איך אפשר לדעת אם יש צורך בהוספת זיכרון?

בכדי לדעת האם יש צורך בהוספת זיכרון למחשב נייד או נייח, כל שעליכם לעשות הוא לבחון היטב איזה תוכנות יש לכם במחשב, ומה הדרישות של החומרה – לאפליקציה או למשחק.

לקבלת הצעת מחיר