החלפת לוח אם למחשב נייד

logo-laptoptec-906px
התקשרו עכשיו – 03-677-3383
הנייד שלך שווה יותר – תיקון לוח אם רק אצל המומחים

בשביל להבין למה ומתי צריך החלפת לוח אם למחשב נייד, חשוב להבין קודם מהו בכלל לוח האם. לוח האם הוא המרכיב העיקרי בפעילותו של המחשב הנייד, והוא למעשה המשטח שכל רכיב במחשב משובץ בו או מחובר אליו באמצעות רכיב נוסף.

יש לוחות אם שמגיעים כבר עם רכיבי החומרה ויש לוחות שרק אחד מהרכיבים של החומרה מחובר אליהן. לוחות אם מבוססים על ערכת שבבים שמגשרת בין כל הרכיבים ואם לוח האם ניזוק, המחשב לא יעבוד כמו שצריך.

החלפת לוח אם

הסיבות לתקלות בלוח האם

החלפת לוח אם יכולה להגיע מסיבות שונות אך יש שתיים שהן העיקריות. הראשונה היא התחממות ייתר של רכיבי הלוח, מה שקורה בהתאם לכמות השימוש במחשב ולמערכת הקירור שלו. אם היא לא תקינה, צריך לתקן אותה בזמן ואם לא מתקנים, רכיבי לוח האם מתחממים עד שהוא ניזוק קשות. סיבה שנייה היא חדירה של נוזלים ללוח האם. בדרך כלל כשיש חדירה של נוזלים אין מה לעשות ולוח האם נהרס לגמרי, אך יש מקרים שאפשר להציל אותו.

אם אפשר לתקן את לוח האם זה יהיה זול משמעותית מאשר להחליף אותו. בין אם אתם צריכים החלפת לוח אם ובין אם רק תיקון שלו, אתם צריכים אותנו – את "לפטופטק"

החלפת לוח אם למחשב נייד

למה דווקא ב-"לפטופטק"?

אם אתם צריכים החלפת לוח אם למחשב נייד, הגעתם אל המקום הנכון. אצלנו ב"לפטופטק" תפגשו קודם כל צוות מקצועי ומיומן, עם ניסיון רב ועם המון שעות עבודה בתחום ככה שהוא יודע להתגבר על כל תקלה ולפתור כל בעיה.

אנו עובדים בשקיפות מלאה ומספקים אחריות מלאה על העבודה שלנו, כך שאתם יכולים להיות רגועים ובטוחים שהמחשב הנייד שלכם בידיים טובות.

רוצים לדעת יותר? צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח לסייע לכם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לקבלת הצעת מחיר