דף הבית

מעבדה לתיקון מחשבים ניידים ואלקטרוניקה

Laptop repair lab

03-677-3383

 

כתובת: עוזיאל 47 רמת-גן (מרכז הארץ) לבירור עלות תיקון/יעוץ טלפוני מקצועי – נא

להתקשר למוקד הארצי

לידיעתכם קו הטלפון פתוח, ניתן להשאיר הודעה במענה אנושי…

 

תיקון בעיות חומרה ברמת רכיב, מחשבים ניידים, מחשבים נייחים,תיקון מחשבים ניידים ונייחים של מק מקינטוש אפל, MAC, APPEL ,תיקון שרתים,תיקון מחשבי כף יד,תיקון מסכי LCD ,תיקון אייפון,תיקון סמסונג גלקסי,,תיקון אייפד,IPAD,תיקון טאבלט,תיקון ספקי כוח מטען של מחשב נייד או נייח, תיקון לוח אם של מחשב נייד / נייח

אנחנו קונים מחשבים ניידים בכל מצב למטרת פירוק במחירים הוגנים.

מעבדת שרות תיקונים לציוד שנקנה בקבוצת חיון מחשבים המייצגת את סמסונג (SAMSUNG) בישראל.

מומחים בתיקון מחשבים ניידים

במעבדתנו מרכז שרות תיקונים ותמיכה, לכל סוגי המחשבים ניידים ונייחים ,מסכים LCD

לבירור עלות תיקון או יעוץ טלפוני חינם נא להתקשר למוקד הארצי: 03-677-3383 צרו קשר

תיקון מחשב נייד

תקלות במחשב נישא יכולות להיות שונות. הטכנולוגיה המושקעת ברכיבים האלקטרוניים היא מתקדמת וכוללת במיקרו שבבים מיוחדים ההופכים את הכונן הגדול של מחשב נייח עם כל החומרה שבו למכשיר קטן בגודל ספר. במידה והמחשב הנייד שלכם לוקה בבעיות במערכת ההפעלה או בבעיות חומרה ויש להחליף תוכנה או רכיב, בלאפטופטק זוכים לשירות מהיר ואישי.

לאפטופטק מעבדה לתיקון מחשב נייד

המחשב הנייד התקלקל? מי לא נתקל בבעיה הזו מדי שנה! לאפטופטק הינה מעבדה לתיקון מחשבים ניידים המעניקה שירות לכל הדגמים של כל החברות. המעבדה ממוקמת ברמת גן אך מעניקה שירות לכל הארץ. בין אם צריך להחליף את המסך, להחליף כרטיס זיכרון, מעבד, זיכרון פנימי או כל דבר אחר, לאפטופטק מסוגלת לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר ולהחזיר את המחשב לתקינות.  לתקן את כל בעיות המחשב יחד!

למה לבחור בנו?

צוות מומחי המחשבים במעבדה שלנו מכירים כל בעיה שיש במחשבים ניידים של כל החברות. אנו מסוגלים לאתר בעיות עליהן אפילו לא ידעתם ולתקן תקלות. לנו הכלים, הניסיון והידע בפתרונות חומרה ותוכנה מתקדמים. מדי שבוע מאות מחשבים חוזרים לבעלים  שלהם במצב הטוב ביותר. פנו אלינו ותזכו לשירות מקצועי ואמין.

החלפת מסך

מסך מחשב הוא רכיב עדין מאוד שלעיתים נשרט, נסדק וחלילה גם נשבר. לאחר מספר שנים של שימוש סביר מאוד שאחת מהבעיות הללו מתרחשת ושיש להחליף את המסך. תקלה זו שכיחה כשמדובר במחשבים ניידים והפתרון הוא פשוט להחליף את המסך. במעבדת המחשבים שלנו כל הציוד הנדרש כדי לפרק את הברגים השונים. החלפים למחשב נמצאים בהישג יד וזמינים להחליף את החלק הפגום.

כללי זהב לשמירה על המחשב

•לא להוריד למחשב קבצים  לא מוכרים, אפילו שקיבלתם אותם מאדם קרוב.

•לשמור על ניקיון המחשב ולהימנע מכניסה של לכלוך לחלקים.

•יש לאחסן את המחשב במנשא או בפינה ייעודית בחדר.

חזור למעלה

לקבלת הצעת מחיר