דיסק-און-קי – DiskOnKey

דיסק-און-קי, מהו?

דיסק-און-קי פירושו בשפה העברית – מחזיק מפתחות דיסק (את הרעיון פיתחו בישראל). כשמו כן הוא – כלי אחסון בגודל זעיר אשר מאפשר לנו לקחתו לכל מקום במחזיק מפתחות. בתחילת דרכו היה בעל נפח אחסון קטן מאוד, בשלשה גדלים – 8 מגה, 16 מגה, ו 36 מגה. עם הזמן גדלה כמות הנפח, וכיום יש התקני אחסון בעלי נפח בגדלים של 16, 36, ועד 150 מגה, והמחיר בהתאם…

דיסק-און-קי – היתרון

היתרון שיש באכסון מידע בדיסק-און-קי, הוא שניתן לגבות בו את כל סוגי קבצי המידע הקיימים היום, שלא כמו בדיסק צריבה שיש הבדל בפורמט האיחסון בין DVD לדיסק CD רגיל.

דיסק-און-קי, גיבוי מספיק?

בימנו כולם כבר שומרים את המידע – אפילו הרגיש – על גבי כוננים שונים, וכן בדיסק-און-קי, אך צריך לקחת בחשבון – עצם זה שהדיסק-און-קי, נמצא במפתחות – הוא עלול להיאבד, וכן להיהרס כתוצאה מנפילה וכדומה, ואז כואב הלב על המידע החשוב…
לכן מומלץ מאוד לגבות את המידע, לפחות על שני מקורות נוספים, ובמיוחד כשיש לכם מידע יקר ורגיש.

שחזור דיסק-און-קי

ניתן לשחזר דיסק-און-קיי, אך לא תמיד, במקרה שהדיסק-און-קי נפל לתוך מים, ובפרט אם שהה במים לאורך זמן – הדיסק מקבל קורוזיה קשה ונהרס.
במידה ודיסק-און-קיי לא מזוהה במערכת ההפעלה, ויש לכם בו מידע חשוב, עליכם לפנות למעבדה מקצועית על מנת שתתקן לכם את התקלה. אל תנסו לפרמט לבד את הדיסק-און-קי!

תיקון הדיסק-און-קי עצמו

לרוב תיקון הדיסק-און-קי הוא לא לתקן את הדיסק-און-קיי, אלא הדבר העיקרי הוא, לחלץ את המידע הרגיש, במידה והדיסק-און-קיי ניתן לתיקון – כמובן שאנו נתקנו.
חשוב לדעת: במקרה שהדיסק-און-קיי שבור, יש צורך לפירוק המלא של הדיסק-און-קי על מנת לתקנו, ולפעמים דבר זה ידרוש מאיתנו לשבור את הפלסטיקה וכל מה שמסביב.
עלות התיקון
רק לאחר בדיקת הדיסק-און-קי ניתן לדעת את מחיר התיקון.

מעבדת לפטופטק, המומחית לתיקון מחשב נייד.

לקבלת הצעת מחיר