אחריות היבואן
להלן מספר פרטים חשובים – בעניין אחריות היבואן:
- שרות התיקונים למוצרים שבתוך שנות האחריות, ניתן על ידי היבואן בלבד או בנקודות שרות של היבואן – ולא במקום הרכישה. במידה ואינכם מקבלים את מבוקשתכם במקום השרות, אפשר לפנות למקום בו נתבצעה הרכישה (בקשו יפה, הם לא חייבים לעזור לכם!) כדי שיפעלו לחץ על היבואן – עבור קבלת השרות.
- בתעודת האחריות חייב להיות מצוין המקום בו נרכש המכשיר, עלותו, וכן מספר הזיהוי של המכשיר, (לרוב הוא מספר הסידורי של המחשב).
- על פי בקשת הלקוח ישנה אפשרות לאחריות בין-לאומית, המצוינת בתעודת האחריות.
- ישנם חנויות או רשתות שיעשו עבורכם – שרות של איסוף המוצר למעבדת השרות. לרוב, השרות ייעשה בתשלום, כיוון שהם עשו עבורכם את שעליכם לעשות.
- תוקף האחריות הוא בתנאי – שאך ורק במעבדה מורשת יטפלו במחשב. במידה ומעבדה לא מורשת תטפל במחשב, יתכן מאוד והיבואן יראה את סימני הפתיחה, והאחריות תבוטל.
- במידה והמחשב עבר את תקופת האחריות, פנו למעבדתנו – לפטופטק – ואנו נבצע עבורכם תיקון מחשב נייד ברמה מקצועית.