שירות מחשבים

logo-laptoptec-906px

התקשרו עכשיו 03-677-3383

שירות מחשבים – מה זה?

שירות מחשבים הוא טיפול בבעיות טכניות בתפקוד המחשב. תקלות אלו יכולות להיות קטנות או גדולות, מורכבות או פשוטות. ישנם בעיות שניתן לטפל בהם באופן מיידי ובעיות אחרות הדורשות זמן רב לטיפול. סוגי הבעיות יכולות להיות בדיסק קשיח, בכונן דיסק, מסך מחשב, לוח אם, מאוורר, כרטיס מסך, קצר חשמלי, תיקון לפטופ ועוד.

שירות מחשבים נעשה ע"י מעבדה מקצועית או לעיתים ע"י טכנאי. תלוי בחומרת הבעיה, במידה והתקלה קשורה לחומרה של המחשב ישנו צורך לפנות למעבדה. לעיתים הבעיה היא וירוס הקשור לתוכנה ובמצב כזה טכנאי יכול לתקן ולהגיע לפיתרון.

btn1ty

contactus_03

מתי צריכים שירות מחשבים?

יש לפנות לשירות מחשבים לא רק כשישנה בעיה טכנית אלא גם חשוב לעשות ניקיון בלוחות המחשב פעם בכמה חודשים. במידה ויש לאדם ידע מקצועי בתחום – הוא יכול לעשות בעצמו ניקוי במחשב, במסך, בלוחות ובחלקים הפנימיים של המחשב. חשוב גם לפנות למעבדה לתיקון מחשבים כדי לעשות פורמט במחשב, לחפש אחר וירוסים ולמחוק אותם, לקבל הדרכה על שימוש יעיל במחשב, לעשות גיבויים של כל המידע ועוד.

אם מחליפים במעבדה חלק מסויים מהמחשב – בדרך כלל היצרן נותן אחריות לפרק זמן מסויים. כלל מאוד חשוב הוא לשמור על תעודת אחריות בכל פריט אלקטרוני שרוכשים. לעיתים האחריות תקפה רק על רכיב מסויים של המחשב ולא על הבדיקה של המעבדה.

לפעמים עבור תיקונים של מחשב נייד צריכים להזמין חלקים מחו"ל.

שירות מחשבים – איך יודעים שהשרות הוא אמין?

צריכים מאוד להיזהר בעניין שרות מחשבים. לעיתים הטכנאי יכול להחליף מסויים מהמשב בלי שתדעו, כמו לדוגמא – להחליף מעבד, לוחות וכו'.

זמן התיקון תלוי בסוג של התיקון – אם מדובר בחומרה, יש פעמים שהטכנאי צריך להזמין חלקים מחו"ל, זה יכול לקחת עד חודש. אם מדובר בתוכנה למשל, יכול לקחת זמן של כמה ימים עד שבוע, שבועיים. אותו דבר בנושא ניקיון או גיבוי.

ברגע שמוסרים את המחשב, הטכנאי אמור לבדוק אותו בצורה מקיפה כדי להבין היטב מה קורה – כי הרבה פעמים אנשים לא יודעים לזהות בדיוק מה התקלה. בדיקה זו להבחנת הבעיה לוקחת לפחות יום אחד במעבדה. לאחר מכן, טכנאי אמור ליצור קשר כדי להסביר מה הבעיה ולקבל אישור של הלקוח להמשך טיפול. בדרך כלל בדיקה ראשונית היא כבר כרוכה בתשלום. לכל בעיה יש את המחיר שלה, אפשר לבקש הצעת מחיר.

כשמדובר בבעיות תפקוד של מחשבים בלקוחות שהם חברות , הטיפול נעשה הרבה פעמים דרך המחשב עצמו ע"י חיבור בין המחשב של החברה למחשב של המעבדה.

מעבדת "לפטופטק" מתמחה בתיקון מחשב  נייד ובתיקון מסגרת דיגיטלית – אלבום תמונות הדיגיטלי!

למה לבחור בנו?

  • אחריות 90 יום לאחר התיקון
  • ציוד וידע מקצועי לתיקון כל סוגי המחשבים
  • חסכון בכסף
  • איסוף מבית העסק

 

התקשרו עכשיו ושליח שלנו יגיע לאסוף את הנייד התקול שלכם ללא עלות!

 

שירות מחשבים

לקבלת הצעת מחיר