תיקון מצלמות דיגיטליות ומחשבים

אם בעבר היה מקובל לתקן מצלמה במקום אחד ובמקום אחר לתקן את המחשב, הרי שכיום צצים בהדרגה עוד ועוד מקומות אשר מציעים הן תיקון מצלמות דיגיטליות והן תיקון מחשבים תחת קורת גג אחת. מדוע זה קורה? על שאלה זו ועל שאלות אחרות נענה במאמר שלפניכם.

לידתה של מגמה
נראה כי בשנים האחרונות נוצר קשר הדוק בין מצלמות לבין מחשבים. באמצעות מצלמות דיגיטליות אנו מצלמים אירועים, עצמים ובעצם כל דבר. התמונות מאוחסנות על גבי כרטיס זיכרון. על כרטיסים אלה ניתן לאחסן לעתים מאות ואלפי תמונות. כאשר כרטיס מתמלא, צריך לחבר אותו למחשב ולהוריד את התמונות לתיקייה, אחסון פשוט ונוח שחוסך לנו הרבה מקום על המדפים בספרייה. משלב האחסון במחשב ועד לשלב פרסומן ברשתות החברתיות השונות המרחק הוא קצר. בני האדם מסוגלים לשתף את חבריהם בחוויותיהם השונות בקלי-קלות ובמהירות. לכן, אין ספק שהקשר בין המחשבים למצלמות דיגיטליות נהפך להיות ברור יותר.

מה גורם למצלמות ולמחשבים להתקלקל?
כמו כל מוצר חשמלי אחר, גם מצלמות ומחשבים נוטים להתקלקל במשך הזמן, בשל סיבות רבות ומגוונות. להלן כמה מהן:

  • חוסר זהירות – קרה לכם פעם שפתחתם קובץ ווירוס השתלט לכם על המחשב? קרה לכם פעם שחזרתם הביתה וניסיתם לזרוק את המצלמה על הספה אבל במקום זה היא נפלה על הרצפה ונשברה?
  • שימוש לא נכון – המצלמה מכוונת על מצב אוטומטי, אך בכל פעם שאתם מצלמים התמונות יוצאות פחות ופחות מוצלחות? פתחתם עשרות חלונות עבודה של אינטרנט אקספלורר והמחשב הפסיק להגיב?
  • טכנולוגיה מתקדמת – הצלחתם לשמור על המחשב שלכם היטב אבל הוא לא מותאם לגלישה מהירה באינטרנט? המצלמה שלכם לא מצליחה לקרוא כרטיס זיכרון בעל נפח עצום במיוחד? אחרי שניסיתם להשתמש בטכנולוגיות החדשניות, המכשירים פשוט שבקו חיים?

אלה רק כמה דוגמאות בודדות ואין לנו ספק שתוכלו לחשוב על עוד כמה בכוחות עצמכם. אבל בינינו, לא משנה מה גרם למחשב או למצלמה הדיגיטלית שלכם להתקלקל. לפני שאתם ממהרים לזרוק אותם לפח ולקנות חדשים, בהחלט יכול להיות שניתן לתקן אותם.

הדילמה הנצחית: לתקן או לקנות חדש?
למרות שזה יכול להיות מפתה מאוד לקנות מחשב או מצלמה דיגיטלית, כדאי שתדעו כמה דברים חשובים:

  • תיקון יכול לחסוך לכם המון כסף – בין אם מדובר במחשב ובין אם מדובר במצלמה דיגיטלית, בדרך כלל תשלמו על מוצרים חדשים כמה מאות או אלפי שקלים. שווה לבקש הצעת מחיר על תיקון המוצרים שברשותכם. כנראה שהיא תהיה משתלמת.
  • · תיקון יכול להציל את המידע שבמחשב ואת התמונות שבמצלמה – חוויית קנייה של מוצרים חדשים היא אולי נחמדה, אבל היא לא תוכל להשיב לכם את כל הרגעים שתיעדתם במצלמה בטיול האחרון ואת כל המסמכים ששמרתם על המחשב. במקרים רבים, תיקון יכול לסייע במצב כזה.
  • · תיקון יכול לעזור בשמירה על איכות הסביבה – מוצרים אלקטרוניים שעשויים מפלסטיק וממתכת מתכלים רק לאחר אלפי שנים. הם מכערים את העולם שלנו, אך גרוע מכך הם פוגעים באדמה ובמי התהום המשמשים גם לשתייה. ככל שתשתמשו באותם המחשבים והמצלמות לאורך זמן, כך תסייעו בשמירה על איכות הסביבה.

אנו מקווים שהצלחנו לפתור לכם את הדילמה ושתמשיכו ליהנות מהמצלמה ומהמחשב שלכם!

לתיקון מחשב נייד מומלץ לפנות למומחים לתיקון מחשבים – מעבדת לפטופטק.

לקבלת הצעת מחיר