מקלדת למחשב נייד

המקלדת

המקלדת בנויה במיוחד עבור הדגם הספציפי של המחשב נייד שאותו ייצרו.

זאת עלינו לדעת: כמעט לעולם מקלדת למחשב נייד מדגם מסוים – לא תתאים למחשב נייד אחר. לכן ישנו קושי במציאת חלקי חילוף למקלדות.

נוזלים – האויב של המקלדת

במידה ונשפכו נוזלים על המקלדת, דבר זה יגרום או  לשיבוש האותיות, דהיינו כתיבת אות אחרת מזו הרצויה, או שהמקלדת או חלק ממנה לא תעבוד.

דבר זה לא ניתן לתיקון, אלא יש צורך בהחלפת המקלדת. (חוץ ממים, שלפעמים הם עלולים להתייבש מעצמם, ולא לגרום לנזק, או שבמעבדה ייבשו את המים – במידה ומדובר במקרה דיי טרי, שלא עבר זמן רב מהיום שבו נשפך הנוזל).

מה לעשות כשנשפך נוזל על המחשב נייד?

  1. אל תמשיך לעבוד עם המחשב!
  2. נתק את הבטרייה.
  3. הפוך את המחשב במצב פתוח בכדיי שכל הנוזל יצא החוצה.
  4. אל תייבש המחשב בפן שיער, דבר זה עלול לגרום לנזק יותר מתועלת!
  5. פנה מייד למעבדה מקצועית לתיקון מחשבים ניידים שיעשו את הטיפול הראשוני. טיפול זה מונע קורוזיה.

השלמת כפתורים

במקרה ונפל כפתור בודד או מספר כפתורים, הדבר ניתן לתיקון על ידי השלמת כפתורי המקלדת. אך לפני שמבצעים השלמת כפתורים, צריך לבדוק שאכן מדובר בהשלמת כפתורים בלבד ושאין נזק נוסף שנגרם למקלדת.

במקרה של קלקול, האם עדיף לפנות לחברה או למעבדה?

בהחלפת מקלדת למחשב נייד, מומלץ לפנות דווקא למעבדה לתיקון מחשבים ניידים, שם תמצא לרוב את מבוקשך בצורה קלה, והחלפת מקלדת יכולה להתבצע בהמתנה של מספר דקות עד שעתיים במקרה הגרוע. לא כך במשרדי החברה – שם תאלץ להכניס את המחשב לבדיקה שעורכת לפחות בין 10 ימי עסקים ל-14 ימים, דבר שבהחלט יקשה עליכם, הרי בסך הכל רציתם החליף  מקלדת.

החלפת המקלדת – ענין של "כמה ברגים"

לרוב להחלפת מקלדת במחשב נייד יש צורך רק בפירוק של מספר ברגים בתחתית המחשב.

טכנאי מעבדה למחשבים ניידים מסוגלים להחליף מקלדת בדקות ספורות, בגלל העובדה שהם יודעים איך לפרק כל סוג של מחשב נייד, ומיקומו של כל בורג ובורג. אך יש מחשבים ניידים מסוגים וחברות שונות – שבכדי להחליף מקלדת, יש צורך בפירוק המחשב לגמרי, ממש לגורמים, דבר שדורש זמן המתנה ממושך יותר, שיכול לערוך בין יום ליומיים.

"כמה ברגים" – אך צריך להיות מיומן!

כמובן שהחלפת מקלדת למחשב נייד דורש מיומנות רבה ולא כל מעבדה מסוגלת להחליף מקלדת למחשב נייד. בכדי לעשות זאת, צריך לדעת בדיוק איך לשחרר את המקלדת, והיכן בדיוק להחזיר את המקלדת למקומה.

מקלדת עם אותיות בעברית

לרוב מעבדות פרטיות עושות יבוא פרטי של מקלדות ולכן המקלדות מגיעות באנגלית בלבד. לכך ישנה אפשרות לחריטת אותיות בעברית על מקשי המקלדת או הדבקת מדבקות בעברית.

החברות בהם אנו מבצעים החלפת מקלדת

במעבדת לפטופטק מבצעים החלפת מקלדת למחשבים ניידים מהחברות והמותגים הבאים:

·          ASUS – ACER- DELL – IBM- LENOVO TOSHIBA -SAMSUNG- NEC- GIGABYET -BENQ- VISION -MAC- APPLE -COMPAQ – LG -MSI  – FUJITSU SIEMENS-SONY VAIO-HP-OLIDATA-PANASONIC-EMACHIN-JVC-PACKARD BELL

חשוב לדעת!

חשוב לדעת, במידה ונשפך נוזל על המחשב, דבר זה מבטל לגמרי את האחריות  החברה עבור המחשב, לכן מומלץ דבר ראשון לפנות למעבדה לתיקון מחשבים ניידים בכדי שיטפלו במחשבך.

מעבדת לפטופטק מתמחה בתיקון מחשב נייד

שירותים כימיים

לקבלת הצעת מחיר