כל מה שצריך לדעת על windows 10

מאז נכנסה אל חיינו מערכת ההפעלה חלונות באמצע שנות ה 80, עברה מערכת זו שורה של שדרוגים דרך חלונות 3.1, חלונות 95, חלונות 98, חלונות XP וחלונות 7. גרסת חלונות 8 היא הגרסה הראשונה שנבנתה בצורה ייעודית למכשירי מגע מתוך הנחה שמסכי המגע יכנסו גם לעולם המחשבים הניידים והמחשבים הביתיים, ולשלל מערכות בהן מיושמת מערכת ההפעלה חלונות. יחד עם זאת, גרסה זאת לקחה את צעד אחד רחוק מדי, ונבנתה מתוך ראיית תפיסת המגע בלבד, תוך שהיא זונחת את השימושיות הרגילה של מחשב עם עכבר ומקלדת.

הולכים קדימה, ולא שוכחים את העבר

מערכת ההפעלה windows 10 המושקת בימים אלה אמורה לתקן את הבעיה, ולהוסיף את מגוון רחב של תכונות ואפשרויות חדשות שיהפכו את חלונות שוב למערכת הפעלה אטרקטיבית ונוחה לשימוש. את מערכת הפעלה windows 10 אפשר להוריד בחינם לכל מי שיש לו את מערכת ההפעלה חלונות 8. למעשה מיקרוסופט כבר יידעה את כל משתמשי חלונות 8 לגבי הגרסה החדשה, ואיפשרה הרשמה מוקדמת להורדה אוטומטית של הגרסה לכשתשתחרר, אם כי יש באפשרותכם להתקין באופן יזום את המערכת כבר היום.

מעבדת מחשבים

שילוב תכונות חדשות והחזרת תכונות מסורתיות

בגרסה זו של windows 10, תוכלו ליהנות שוב מכפתור הבית ותפריט ההתחלה שנעלמו מגרסת חלונות 8, ומממשק משתמש ידידותי מאוד המאפשר מולטי טאסקינג ברמה גבוהה, עיצוב יוצא דופן, שילוב של קונספט האריחים, עם קונספטים מסורתיים יותר שכולנו כבר רגילים אליהם ומשמשים אותנו בצורה נוחה. כמו כן, מערכת ההפעלה מגיעה עם דפדפן חדש, נגן מדיה חדש, ועוד שלל יישומי מיקרוסופט המגיעים עם החבילה.

ניתן להתקין כבר היום

בהיבטי בטיחות, צפויה מערכת windows 10 לספק רמה גבוהה יותר של בטיחות, אם כי מרבית מערכות ההפעלה של חלונות יודעות להתעדכן באופן קבוע ובזמן אמת בכל עדכון אבטחה שמוציאה החברה לכל המשתמשים. אם יש לכם חלונות 8 ואתם רוצים להתקין את המערכת החדשה windows 10, תוכלו לעשות את זה כבר היום, רק הקפידו לגבות תחילה את המחשב, את הקבצים האישיים שלכם ואת מערכת ההפעלה עצמה, על פי הוראות ההתקנה על מנת שלא תצטרכו לגשת אח"כ ל- מעבדת מחשבים.

לקבלת הצעת מחיר