איך בוחרים תוכנת אנטי וירוס

תוכנת אנטי וירוס היא הקיר החוצץ בין המחשב שלכם וכל המידע והחומרים שאתם שומרים בו, ובין אין ספור איומים הקיימים באינטרנט ויכולים להגיע אל המחשב בכל רגע. ההשלכות של הידבקות מחשב בוירוס יכולות להיות מינוריות, והן יכולות להיות גם מאוד כבדות לרבות השלכות כלכליות ואישיות יוצאות דופן. בדיוק מהסיבה הזאת, אתם רוצים להשקיע את מה שנדרש כדי ליצור קיר חוצץ איכותי, שמתפקד בצורה אפקטיבית ומספק לכם את הערך הנדרש בכל עת. לשם כך יהיה עליכם לבחור את תוכנת האנטי וירוס הטובה ביותר, או לפחות כזאת שיודעת להגן על המחשב שלכם ברמה גבוהה.

הכל מתחיל במוניטין

בחירת תוכנת אנטי וירוס מתחילה במוניטין. ישנן תוכנות אנטי וירוס רבות ומגוונות, מרביתן אינן עולות כסף כלל, אך תוכנות אלו נבדלות זו מזו בראש ובראשונה ביכולת שלהן לזהות איומים, עוד לפני שמתחילים להתגונן מפניהם. ישנן תוכנות אנטי וירוס שזוכות למוניטין רב ככאלה שנמצאות בחזית עדכון האיומים, ובכל רגע נתון מכירות את האיומים החדשים ביותר. בהתאם לכך, אתם רוצים לוודא שתוכנת האנטי וירוס יודעת לבצע עדכון און ליין ברקע על בסיס התחברות לשרת מרכזי ממנו היא מקבלת עדכונים חמים על איומים חדשים, וזאת מבלי להטריד אתכם כלל.

 

טכנאי מחשבים

איתור וזיהוי כל האיומים – הפרמטר החשוב ביותר

למעשה, זה הוא הפרמטר החשוב ביותר בכל תוכנת אנטי וירוס: היכולת לזהות כל איום, לרבות האיומים החדשים ביותר, והיכולת להתעדכן בזמן אמת סביב האיומים הללו. ברגע שזיהיתם תוכנה כזאת, אתם רוצים להעמיק את הבחינה הלאה. בהמשך הדרך, מרבית התוכנות יודעות להציע פחות או יותר את אותה חבילת הערך לרבות דרכים שונות לטיפול באיום, בידוד האיום, מחיקתו וכדומה, ביצוע סריקות תקופתיות והענקת הגנה בזמן אמת וכדומה.

תוכנה שגם כדאי לשלם עבורה

תוכנות אנטי וירוס רבות יבנו ממשק משתמש אטרקטיבי, ויוסיפו מגוון רחב של פיצ'רים ותכונות כדי להיראות אטרקטיביות בעיני הלקוח הפוטנציאלי, אבל בסופו של דבר, בחירת אנטי וירוס צריכה להתבסס על יכולת זיהוי ואיתור כל סוגי האיומים, גם החדשים ביותר שבהם. על תוכנה כזאת שווה גם לשלם ולחסוך על טכנאי מחשבים בעתיד.

לקבלת הצעת מחיר