תסריט שאלות נפוצות

שאלה:
האם בדיקת תקלה במחשב נייד ומוצרים אחרים כרוכה בתשלום?
תשובה:

  • בדיקת מחשב נייד מכל דגם כרוכה בתשלום של 120 ש"ח כולל מע"מ.
  • עלות בדיקת מחשב נייד מקינטוש  'אפל' הינה 200 ש"ח כולל מע"מ.
  • עלות בדיקת סמארטפון טאבלט "סמסונג גלקסי"80 ש"ח כולל מע"מ.

במידה ולאחר ביצוע הבדיקה התיקונים הנדרשים יאושרו על ידי הלקוח – הבדיקה היא ללא תשלום.
עבור מסכים עד גודל 24 אינץ הבדיקה מתבצעת ללא כל תשלום.
מסכים שגודלם עולה על24 אינץ – מעבדתנו אינה מתקנת.
שאלה:
האם הבדיקה מתבצעת במקום?
תשובה:
הבדיקה אינה מתבצעת במקום. הסיבה לכך היא כי אנו מאמינים כי כל בדיקה צריכה להתבצע על ידי טכנאי אלקטרוניקה מומחה.
ההתחייבות שלנו היא כי תוך 3 ימים בלבד תוכלו כבר לקבל את תוצאות הבדיקה ועלויות התיקון. יחד עם זאת אנו עושים את כל המאמצים לספק את דו"ח הבדיקה והעלויות בתוך יום עבודה אחד.
שאלה:
האם ניתן לדעת את עלות התיקון לפני מסירתו של המוצר לבדיקה?
תשובה:
מטרת הבדיקה הינה לאבחן את הבעיה, מהו הגורם לה וכיצד ניתן לתקן אותה באופן היעיל והמהיר ביותר. על כן עלות התיקון בהכרח נקבעת רק לאחר ביצוע בדיקה על ידי טכנאי מוסמך ומנוסה.
שאלה:
האם תמיד ניתן לתקן לוח אם שנשרף, לא נדלק או לאחר שנשפך עליו נוזל?
תשובה:
מעבדתנו מתמחה בתיקון כל סוגי התקלות בלוחות אם. למעבדה אחוזי הצלחה מרשימים בכל הנוגע לתיקון לוחות אם, גם כאלו שעברו את כל סוגי ה'אסונות' שניתן להעלות על הדעת.
חשוב לומר כי ישנם גם מקרים שבהם, על אף הרצון הטוב, לוח האם כבר אינו בר תיקון.
שאלה:
מה עושים אם לאחר ביצוע בדיקה מסתבר שלא ניתן לתקן לוח אם, מחשב או כל מוצר אחר?
תשובה:
במקרה שכזה תינתן הצעת מחיר להחלפת לוח אם חדש או חלקים אחרים הדרושים לצורך ביצוע התיקון. במקרה שבו נמצא כי לא משתלם להחליף את לוח האם או חלקים אחרים הנדרשים לתיקון עקב עלות גבוה נוכל להציע לכם הליך מקצועי של חילוץ המידע הקיים או, לחלופין, רכישת מחשב חדש, "טרייד אין" על הישן ועוד אפשרויות רבות נוספות.
שאלה:
במקרה שלא ניתן לתקן או שפשוט לא משתלם לעשות זאת, האם יש אפשרות לגשת למידע השמור על גבי המחשב ולחלץ אותו?
תשובה:
כמובן. מעבדתנו מספקת פתרונות שחזור מידע ברמה הגבוהה ביותר לכלל הלקוחות.
במידה ולאחר בדיקת מעבדה נמצא כי ניתן לבצע חילוץשחזור מידע, ניתן לחלץ את המידע בעלויות סבירות.
שאלה:
לכמה זמן ניתנת אחריות לתיקון שבוצע במעבדה?
תשובה:
על כל תיקון שמבוצע במעבדתנו אנו מעניקים 3 חודשי אחריות מלאים!
שאלה:
האם יש חניה במקום?
תשובה:
ניתן בקלות למצוא חניה ברחוב הראשי בו ממוקמת המעבדה. כמו כן ישנה גישה נוחה לנכים.
שאלה:
מהי עלות החלפת מסך שבור למחשב?
תשובה:
ישנו קושי "לירות מהמותן" במקרה שכזה. מכיוון שהמחיר משתנה לפי גודל, דגם ורמת הרזולוציה של המסך השבור. טווח המחירים נע בין 550 ש"ח ל-950 ש"ח במסכים סטנדרטים
במקרים לא סטנדרטים המחיר ניתן בכל מקרה לגופו.
שאלה:
האם ניתן להחליף מסך למחשב נייד במקום?
תשובה:
ניתן לבצע החלפת מסך שבור למחשב נייד במקום,במידה שקיים מסך מתאים במלאי. ההמתנה במקום הינה בין 20 דקות ל-3 שעות ולעיתים גם עד יום עסקים מלא. מהירות התיקון תלויה במידה רבהה במידת העומס במעבדה. במידה ואין חלק זמין במלאי וקיים צורך להזמין אותו זמן ההמתנה עלול להתארך עד 3 ימי עסקים, במקרים סטנדרטים.
שאלה:
האם תיקון מסך מחשב שלא באחריות מתבצע במקום?
תשובה:
ישנה אפשרות בהמתנה של שעה עד יום עסקים במקום. מומלץ לברר לפני הגעה למעבדה.
שאלה:
הופניתי עליכם ע"י סמסונג קבוצת חיון, באג, אייבורי, מחסני חשמל, דיוטי פרי ושאר מיני רשתות גדולות .
נאמר לי שאתם נקודת שרות שלהם. האם זה נכון?
תשובה:
בהחלט אנו נקודת שרות ברמת גן עבור מסכי סמסונג הנמצאים תחת אחריות. לצורך מימוש האחריות יש להביא את המסך בלבד + צירוף חשבונית.
שאלה:
מהו אורך הטיפול הממוצע במסכי סמסונג הנמצאים בתקופת האחריות?
תשובה:
זמן התחייבות החברה הוא 21 ימי עסקים. לרוב מבוצע התיקון תוך 10 ימים עד שבועיים.
שאלה:
לגבי מחשבי צ'מפיון שנרכשו בבאג, אייבורי,  מחסני חשמל,  דיוטי פרי או כל רשת אחרת…
האם אתם מספקים את האחריות עבורם?
תשובה:
בהחלט. אנו נקודת שרות תיקונים עבור כל מחשבי צ'מפיון מקבוצת חיון. בכדי לבצע תיקון הנכלל במסגרת האחריות יש צורך לבוא למעבדתנו ולהשאיר את המחשב לבדיקה והמשך טיפול. הטיפול יכול לארוך עד 21 ימים.
שאלה:
האם ניתן לרכוש מטענים למחשבים ניידים ,טאבלטים ומסכים?
תשובה:
למעבדתנו יש את כל סוגי המטענים למחשבים ניידים גם "לאפל".
שאלה:

האם אתם גם מוכרים מחשבים ניידים או נייחים?
תשובה:
לא. מעבדתנו מתמחה בתיקון בלבד.
שאלה: האם אתם מעבדת האחריות למחשבים ניידים של כל החברות?
תשובה:
מעבדתנו הינה מעבדה פרטית,מוסמכת המספקת שרות תיקונים אך ורק למחשבים ניידים מחוץ למסגרת האחריות בארץ ובחו"ל.
במידה שללקוח לא מפריע לאבד את האחריות או במצב שהמחשב ניזוק בצורה כזאת שיצא ממסגרת האחריות, כגון שבר במסך פלסטיקה או שנשפך נוזל על המחשב. במקרה כזה המחשב בוודאות יצא ממסגרת האחריות ומעבדתנו יכולה לספק את שירות התיקונים הנדרש.
שאלה:
האם יש שרות איסוף מחשבים ניידים מאתר הלקוח?
תשובה:
בהחלט אנו מבצעים איסוף מכל מקום בארץ בעלות של כ- 50 ש"ח לכל צד, תלוי במיקום המדויק של אתר האיסוף.
מעבדת לפטופטק- המומחית לתיקון מחשב נייד